«Шарбақты»  газетіне мақала

Ағымдағы жылдың 26 мамырында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментінің ұсынымы бойынша Б. Қалыбаеваның төрағалығымен ауданның қоғамдық кеңесінің кезектен тыс отырысы өтті, онда «Зор рух»   жеке қайырымдылық қоры 2021 жылы жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелерін қарау туралы" бір мәселе қаралды. Республика. Отырыс жұмысына ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаменті Мемлекеттік қызметтер басқармасының бас маманы Анжела Павловна Виноградова қатысты (онлайн режимінде). «Шарбақты ауданы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік-құқықтық бөлімінің басшысы Оспанов Ербол Сағандықұлы күн тәртібіндегі мәселе бойынша баяндама жасады.

Осы мәселе бойынша қосымша баяндамашылар болды:

Алпысбаева Диана Бикбулатова-Халыққа қызмет көрсету орталығының директоры,

Дулатова Балауса Әлжапарқызы-Шарбақты аудандық ауруханасы бас дәрігерінің орынбасары.

Баяндама қорытындысы бойынша ауданның қоғамдық кеңесінің мүшелері толғандырған сұрақтарын қойып, жұмыста басшылыққа және мәлімет үшін ұсыныстар берді. Атап айтқанда, уәкілетті мемлекеттік органдарға: «бір терезе» қағидаты бойынша электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде әкімшілік кедергілер мен төрешілдікке жол бермеу.

Мемлекеттік қызмет стандартында қарастырылмаған құжаттарды сұратуға, іс-әрекеттерге жол бермеу.

Қызмет туралы ақпараттық материалды ресми интернет - ресурста және әлеуметтік желілерде орналастыруды сапалы жүргізу, қызмет көрсетудің нақты бизнес-процесін қосу.

Қызметкерлердің құзыреттілігі, кәсібилігі, жеделдігі және күйзеліске тұрақтылығы деңгейін бақылау және арттыру бойынша жұмыстарды тұрақты негізде жүргізу.

Мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыратын қызметкерлерді, әсіресе шалғайдағы ауылдық жерлерде мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыста іркілістерге жол бермеу үшін сапалы техникалық және материалдық жарақтандырумен қамтамасыз ету.

Қызмет көрсету Ережесіне енгізілген өзгерістер кезінде ақпаратты ресми сайтта және әлеуметтік желілерде уақтылы орналастыру.

Қызметтердің электрондық нысанын одан әрі дамытуды оны танымал етуге бағытталған бұқаралық ағарту жұмыстарымен қатар жүргізу. Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді жүзеге асыратын барлық мемлекеттік органдар халыққа мемлекеттік қызметтерді онлайн форматта алу рәсіміне қатысты түсіндіру жұмыстарын жүргізсін.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру-бұл сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың және Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының қызметіне азаматтардың сенімін арттырудың маңызды аспектісі. Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыс, ең алдымен оларды ұсынудың жоғары сапасына бағдарлана отырып, одан әрі жалғасатын болады, өйткені мемлекеттік қызметтер адам өмірінің барлық салалары мен бүкіл кезеңін қамтиды. Туған сәттен бастап адам өмір бойы мемлекетпен Мемлекеттік қызметтерді алу арқылы өзара әрекеттеседі, сондықтан бұл жұмыс әрқашан өзекті болды және болады, бұл отырыстың қорытындысы болды.